بڑی خبر: بہار میں پنچایت انتخابات ملتوی ، الیکشن کمیشن کا بڑا فیصلہ

ابھی پنچائت انتخابات کے بارے میں ایک بڑی خبر آرہی ہے۔ بہار میں کورونا وبا کے بڑھتے ہوئے انفیکشن کے پیش نظر پنچایت انتخابات ملتوی کردیئے گئے ہیں۔ یہ معلومات الیکشن کمیشن نے دی ہیں۔ نیز الیکشن کمیشن نے کل سے شروع ہونے والی تربیت ملتوی کردی ہے۔ بہار کے تمام اضلاع کے ڈی ایم سہ الیکشن آفیسر کو اس کو ایک خط لکھ کر آگاہ کردیا گیا ہے۔

ریاستی الیکشن کمیشن کے جاری کردہ مراسلے کے مطابق ، کورونا کی وبا کے بڑھتے ہوئے انفیکشن کے پیش نظر پنچایت انتخابات ملتوی کردیئے گئے ہیں۔ ایک جائزہ اجلاس 15 دن کے بعد منعقد ہوگا۔ تب ہی فیصلہ لیا جائے گا۔ کمیشن نے کہا ہے کہ کل سے شروع ہونے والا تربیتی پروگرام بھی ملتوی کردیا گیا ہے۔ تمام انتخابی افسران اور اسسٹنٹ الیکشن آفیسرز کی تربیت ملتوی کردی گئی ہے۔

ہم آپ کو بتادیں کہ ریاست میں کورونا انفیکشن کی رفتار کے پیش نظر ، اپوزیشن لیڈر ریاستی الیکشن کمیشن سے پنچایت انتخابات ملتوی کرنے کا مطالبہ کررہے تھے۔ اس سے قبل ، ریاستی الیکشن کمیشن نے ایک خط لکھا تھا کہ 22 ، 23 اور 24 اپریل کو صبح 11 بجے سے دوپہر 1 بجے تک ، افسران کو پنچایت انتخابات سے متعلق تربیت دی جائے گی۔

اہم بات یہ ہے کہ ریاستی الیکشن کمیشن کے ڈپٹی سکریٹری سمیت کورونا متاثر ہے۔ آئیے آپ کو بتادیں کہ کورونا انفیکشن کی دوسری لہر پورے ملک میں تباہی مچا رہی ہے۔ اس وبا کا سلسلہ بہار میں بھی جاری ہے۔ بہار میں بھی سب کی نظر پنچایت انتخابات پر تھی۔ پنچایت نمائندوں کی میعاد جون میں ختم ہورہی ہے۔ کرونا دور میں انتخابات کروانا مشکل لگتا تھا۔ جو اب ملتوی کردی گئی ہے۔ اس پر 15 دن بعد ہی فیصلہ لیا جائے گا۔

پٹنہ ، سرن اور کوسی ڈویژنوں کے افسران ، 22 کو ترہوت ، دربھنگہ اور پورنیہ ڈویژنوں اور 24 مگد ، منگر اور بھاگل پور ڈویژنوں میں تربیت دی جائے گی۔ یہ تربیت آن لائن دی جائے گی۔ ایسی صورتحال میں کمیشن نے انتخابی افسر / اسسٹنٹ انتخابی افسر سے اپیل کی تھی کہ وہ تربیتی پروگرام کے دوران حاضر ہوں۔ لیکن اب تربیت بھی ملتوی کردی گئی ہے۔ اس بارے میں بھی بعد میں فیصلہ لیا جائے گا۔