بی ایس ایس سی کا دفتر کورونا پہنچ گیا ، 12140 آسامیوں کے لئے امتحان سے متعلق بڑا فیصلہ

بی پی ایس سی رواں ماہ ٹائپنگ ٹیسٹ لینے کی تیاری کر رہی تھی ، لیکن اگلے ماہ ٹائپنگ ٹیسٹ لینے کا عمل اس وقت شروع کیا جارہا ہے جب امتحانات برانچ کے ڈپٹی سکریٹری سمیت کمیشن کے ایک ممبر سمیت نصف درجن عملہ کے افسران متاثر ہوئے تھے۔ .

 

پٹنہ: بھرتی عمل اب کورونا انفیکشن کے بڑھتے ہوئے تباہی کا شکار ہو رہا ہے۔ کرونا بہار اسٹاف سلیکشن کمیشن (بی ایس ایس سی) کے دفتر میں تباہی پھیلانے لگی ہے۔ بی پی ایس سی رواں ماہ ٹائپنگ ٹیسٹ دینے کی تیاری کر رہی تھی ، لیکن اگلے ماہ ٹائپنگ ٹیسٹ لینے کا عمل اس کمیشن کے ممبر ، ڈپٹی سیکرٹری امتحان برانچ سمیت کم و بیش نصف درجن عملہ کے افسران کے متاثر ہونے کے بعد کیا جارہا ہے۔ کمیشن سکریٹری اوم پرکاش پال نے کہا کہ ٹائپنگ ٹیسٹ صرف اپریل کے مہینے میں ممکن تھا۔

کرونا انفیکشن کیس میں اچانک تیزی سے اضافے کی وجہ سے ٹائپنگ ٹیسٹ اب مئی میں کیا جا رہا ہے۔ پٹیلپوترا میں ٹیسٹ لینے کے لئے امتحانی مرکز میں ٹی سی ایس بنانے کا امکان ہے۔ اس کا فیصلہ جلد کمیشن کرے گا۔

جسمانی معائنے کے لئے ، ٹائپنگ ٹیسٹ کمیشن کے ذریعہ لیا جانا ہے۔ کمیشن کی جانب سے کل 32 اقسام کی پوسٹوں پر کارروائی کی جارہی ہے۔ اس میں محکمہ ماحولیات و آب و ہوا میں محکمہ جنگلاتی دفاع کی تقرری کے لئے جسمانی معائنہ کرنے کیلئے 3465 امیدواروں کی فہرست محکمہ کو ارسال کی  ہے۔

محکمہ پولیس کے مختلف عہدوں پر تقرری کے لئے 1430 امیدواروں کی فہرست پہلے ہی دی جاچکی ہے۔ تقریبا ایک ہزار آسامیوں پر جسمانی معائنہ کیا جانا ہے ، جبکہ محصولات ملازم کے چار ہزار عہدوں پر ٹائپنگ ٹیسٹ نہیں ہونا ہے۔ پنچایت سکریٹری کے عہدے پر ٹائپنگ کے لئے کمیشن کے اجلاس میں فیصلہ کیا جانا ہے۔ محکمہ سے مشاورت کا معاملہ اس پر کہیں جارہا ہے۔

سکریٹری نے ٹائپنگ اسپیڈ اور میرٹ لسٹ پر بھی بات کی سکریٹری نے بتایا کہ ٹائپنگ کی رفتار کا بھی تعین ہے۔ ہندی کے لئے ، 30 منٹ فی منٹ ہوں گے۔ انگریزی کے لئے ، 40 سیکنڈ فی سیکنڈ۔ 10 فیصد غلطی معاف کر دی جائے گی۔ میرٹ کی فہرست میں ، انہوں نے کہا کہ حتمی نتائج کے وقت میرٹ کی فہرست جاری کی جائے گی۔ امکان ہے کہ اس کا نتیجہ جون جولائی میں جاری کیا جائے۔

 820 total views,  2 views today