سی ایم نتیش نے بہار میں نائٹ کرفیو کا اعلان کیا ، اسکولوں سمیت یہ جگہیں 15 مئی تک بند رہیں گی

بہار میں کورونا کو بے قابو ہوتے دیکھ کر ، سی ایم نتیش نے نائٹ کرفیو کا اعلان کیا ہے۔ اب رات 9 سے 5 بجے تک لوگوں کی غیر ضروری نقل و حرکت پر پابندی ہوگی۔ اس کے ساتھ ہی اسکول اور دیگر تعلیمی اداروں کو 15 مئی تک بند رکھنے کے احکامات جاری کردیئے گئے ہیں۔ ہفتے کے روز ہونے والی آل جماعتی اجلاس کے بعد ، ایک بار پھر وزیراعلی نتیش نے اتوار کے روز کرائسس مینجمنٹ گروپ سے ملاقات کی۔ اجلاس کے بعد یہ فیصلہ

کرائسس مینجمنٹ گروپ سے ملاقات کے بعد ، سی ایم نتیش نے پی سی کیا ، جس میں انہوں نے نائٹ کرفیو کا اعلان کیا۔ اس کے ساتھ ہی ، انہوں نے بتایا کہ ریاست میں 15 مئی تک کسی بھی قسم کا کوئی امتحان نہیں لیا جائے گا۔ پارکس ، مالز ، باغات ، سنیما ہال بھی 15 مئی تک بند رہیں گے۔ پانچ بجے تک سرکاری دفاتر بند ہوجائیں گے۔ اسی کے ساتھ ہی ، ریاست میں اب تمام دکانیں 7 بجے کی بجائے 6 بجے بند ہوجائیں گی۔ گھر پہنچانے کی سہولت رات 9 بجے تک دستیاب رہے گی۔ اسی کے ساتھ ہی ، مذہبی مقامات کو بند رکھنے کا فیصلہ جو 30 اپریل تک تھا ، میں 15 مئی تک توسیع کردی گئی ہے۔

پی سی کے دوران ، اعلان کیا گیا تھا کہ شادی اور شادی کو روکنا ، کسی بھی واقعے کی ممانعت ہے۔ نیز ، شردھ میں ، اب 50 کے بجائے 25 افراد شرکت کرسکیں گے اور 200 کے بجائے صرف 100 افراد ہی شرکت کرسکیں گے۔ تاہم ، ضروری خدمات پر کوئی پابندی نہیں ہوگی۔ ای کامرس کے ادارے بھی اس سے آزاد ہوں گے۔ صنعتی اسٹیبلشمنٹ پر بھی کوئی پابندی نہیں ہوگی۔ سبزی منڈیوں میں ضروری ہجوم کی دیکھ بھال کی ذمہ داری تمام اضلاع کے ڈی ایم کو سونپی گئی ہے۔ نیز ، انہیں ضلع میں دفعہ 144 نافذ کرنے کا اختیار دیا گیا ہے۔

بہار میں کورونا انفیکشن بہت تیزی سے پھیل رہا ہے۔ پٹنہ کی صورتحال سب سے خراب ہے۔ اسی کے ساتھ ساتھ ، گیا ، مظفر پور ، بھاگل پور میں بھی کورونا بہت تیزی سے پھیل رہی ہے۔ اس کو دھیان میں رکھتے ہوئے ، یہ فیصلہ لیا گیا ہے۔

 1,081 total views,  2 views today