راجد وراثتی نیتا ،تیج پرتاپ پہونچا شہاب الدین کے گھر بولا اپنے پریوار میں آیا ہون،لوگوں نے پوچھا تو اپنے پریوار کے مصیبت میں دہلی کیوں نہیں آیا؟

سیوان کے سابق ممبر پارلیمنٹ شہاب الدین کے آر جے ڈی سپریمو لالو پرساد یادو کے اہل خانہ سے ناراضگی کی خبروں کے درمیان تیج پرتاپ یادو جمعرات کی صبح اپنے گھر پہنچے۔ لالو کے بڑے بیٹے اور سابق ریاستی وزیر صحت تیج پرتاپ کا بدھ کے روز سیون جانا تھا ، لیکن کسی وجہ سے ان کا شیڈول ملتوی کردیا گیا۔ جمعرات کی صبح ، تیج پرتاپ سابق ممبر پارلیمنٹ کے آبائی گاؤں پرتا پور میں اپنے گھر پہنچے اور اپنے بیٹے اسامہ سے ملے۔ شہاب الدین کی اہلیہ حنا شہاب فی الحال کسی رہنما سے نہیں مل رہی ہیں۔ اس کے پیچھے اسلام کی ایک رسم ہے ، جس کی وجہ سے وہ فی الحال کسی مرد سے نہیں مل سکتی ہے۔

شہاب الدین دہلی کے دین دیال اسپتال میں انتقال کر گئے۔ ان کی آخری رسومات دہلی میں بھی منعقد کی گئیں۔ حتمی تقریب سے پہلے بہت ہنگامہ برپا تھا۔ کنبہ کے افراد اور خیر خواہ افراد سابق ممبر پارلیمنٹ کی میت کو اپنے آبائی گاؤں لانا چاہتے تھے ، لیکن دہلی انتظامیہ نے اس کی اجازت نہیں دی۔ دہلی عدالت سے بھی اس معاملے میں اجازت نہیں دی گئی تھی۔ شہاب الدین کے خیر خواہوں نے بتایا کہ اس پورے معاملے کے دوران لالو خاندان کا کوئی ممبر نہیں آیا جب کہ بہت سارے لوگ ابھی بھی دہلی میں ہی تھے۔ آج کے تیج پرتاپ کا دورہ شہاب الدین کے اہل خانہ کی ناراضگی کو دور کرنے کی کوشش سمجھا جاتا ہے۔

 

شہاب الدین کے آبائی گاؤں پرتاپور میں رشتہ داروں سے ملاقات کے بعد تیج پرتاپ سابق ممبر پارلیمنٹ کی رہائش گاہ سیوان کے آنند نگر میں آئے اور یہاں زیادہ دیر قیام کیا۔ یہاں اس کی ملاقات شہاب الدین کے بیٹے اسامہ شہاب سے کافی دن پر  ہوئی۔ مادھورا کے ایم ایل اے جتیندر کمار رائے اور سیون صدر کے ایم ایل اے اود بہاری چودھری بھی یہاں موجود تھے۔ تیج پرتاپ نے کہا کہ شہاب الدین ہمیشہ آر جے ڈی اور لالو فیملی کے ساتھ کھڑا ہے۔ یہ اس کا اپنا کنبہ ہے۔ کچھ لوگوں نے اس سے پوچھا کہ کوئی بھی اس کے کنبے سے دہلی کیوں نہیں گیا ، تو اس نے جواب نہیں دیا۔

 

 163 total views,  2 views today