بارہ اپریل تک بہار میں رہے گا اسکول بند کرائسس مینجمنٹ نے لیا فیصلہ

چیف منسٹر نتیش کمار نے ایک بار پھر کورونا انفیکشن کے حوالے سے ایک اعلی سطحی میٹنگ کی۔ وزیراعلیٰ نے آج کی میٹنگ میں واضح کیا کہ عوامی تقریب کو کچھ دن کے لئے ملتوی کردیا جانا چاہئے۔ وزیر اعلی نے کہا کہ کرونا وائرس کے بڑھتے ہوئے کیس کے پیش نظر کرائسس مینجمنٹ گروپ کو اسکولوں کو بند کرنے پر غور کرنا چاہئے۔ یہ گروپ وزیراعلیٰ کی ہدایت کے بعد ملا۔ اجلاس میں فیصلہ کیا گیا ہے کہ بہار کے اسکول 12 اپریل تک بند رہیں گے۔ اس حوالے سے موصولہ اطلاع کے مطابق
اس سلسلے میں ایک تفصیلی حکم محکمہ تعلیم کی جانب سے جاری کیا جانا ہے۔ شاید اتوار کے روز ، محکمہ تعلیم احکامات جاری کرے گا۔
(بہار کے تمام تعلیمی اداروں کو بند کرنے کا حکم) ایک اعلی سطحی میٹنگ میں ، سی ایم نتیش نے مشورہ دیا کہ بہار میں کورونا انفیکشن کے معاملات تیزی سے بڑھ رہے ہیں۔ بڑھتے ہوئے معاملے کو مدنظر رکھتے ہوئے ، پوری ریاست میں زیادہ سے زیادہ جانچ کی جانی چاہئے۔ آر ٹی پی سی آر کی تفتیش میں اضافہ کریں۔ جتنی تفتیش ہوگی ، کورونا انفیکشن کے زیادہ کیسز کا پتہ چل جائے گا۔ لوگوں کو کورونا کے ذریعہ کوئی نقصان نہیں پہنچانا ہو گا ، اس کے لئے ہوشیار اور متحرک رہیں۔

 1,298 total views,  4 views today