بس چلانے والے باپ کو بیٹی کے آئی اے ایس بننے کی خبر ملی

پریتی نے ایک بار بتایا تھا کہ اس کے والد کبھی ان کی تعریف نہیں کرتے تھے۔ جب ان کے والد کی طرف سے ان کے آئی اے ایس بننے کی خبر موصول ہوئی تو اس نے پہلی بار اسے بتایا کہ ‘میرے بیٹے کو اچھا کیا۔

ہریانہ کے بہادر گڑھ میں ایک عام گھرانے میں پیدا ہونے والی ، پریتی ہوڈا کے والد دہلی ٹرانسپورٹ کارپوریشن (ڈی ٹی سی) کی بس چلاتے تھے۔ پیشہ سے ڈرائیور کے والد کا خواب تھا کہ ان کی بیٹی آئی اے ایس افسر بن گئی۔ باپ نے اپنی بیٹی کو پڑھانے کے لئے سخت محنت کی اور بیٹی نے باپ کا خواب پورا کرنے کے لئے بھی پوری طاقت ڈالی۔ ہم بات کر رہے ہیں پریتی ہوڈا کے بارے میں ، جو ایک طویل جدوجہد کے بعد آئی اے ایس آفیسر بن گئیں۔

 

ایک انٹرویو میں ، پریتی ہوڈا نے کہا کہ ‘میں نے اپنے بچپن میں کبھی بھی سوچا نہیں تھا کہ وہ سول سروس کی تیاری کرے گا۔ میں اب تک تعلیم حاصل کرنے والی اپنے خاندان کی پہلی لڑکی ہوں۔ پاپا کا خواب تھا کہ مجھے آئی اے ایس بننا چاہئے۔ پھر میں جے این یو میں آیا اور یہاں تیاری کے طریقہ کار کے بارے میں مزید معلومات حاصل کیں… میں نے اس تیاری کا آغاز ایم فل کے بعد کیا۔ جب میرا UPSC نتیجہ آیا ، میرے والد ڈی ٹی سی بس چلا رہے تھے… پاپا بہت خوش تھے۔ ‘

 

سال 2017 میں ، پریتی ہوڈا نے IAS کا امتحان پاس کیا تھا۔ انہوں نے دہلی کے جواہر لال نہرو یونیورسٹی سے ہندی میں پی ایچ ڈی کی۔ پریتی کے مطابق ، ان کا IAS انٹرویو تقریبا 35 منٹ تک جاری رہا ، اس دوران انہوں نے اپنا اعتماد ختم ہونے نہیں دیا۔ پریتی نے ایک بار بتایا تھا کہ اس کے والد کبھی ان کی تعریف نہیں کرتے تھے۔ جب اس کے والد کو ان کے آئی اے ایس بننے کی خبر ملی تو اس نے پہلی بار اسے بتایا کہ ‘میرے بیٹے کو اچھا کیا۔’

پریٹی ہوڈا بچپن سے ہی تعلیم میں بہت ہنرمند تھیں۔ پریتی نے 10 ویں میں 77 فیصد اور 12 ویں میں 87 فیصد کامیابی حاصل کی تھی۔ اس کے بعد انہوں نے دہلی کے لکشمی بائی کالج سے ہندی میں بیچلر آف آرٹ میں 76 فیصد حاصل کیا۔

پریتی نے یو پی ایس سی کا امتحان ہندی میں لیا تھا اور انٹرویو میں وہ ہندی زبان میں بھی بولی تھیں۔ یوپی ایس سی کے ساتھ اپنے انٹرویو کے بارے میں ، پریٹی نے ایک بار کہا تھا کہ ‘آپ زبان پر اعتماد محسوس کرتے ہیں ، اسی زبان میں امتحان دیتے ہیں اور اسی زبان کے ساتھ انٹرویو میں شامل ہوجاتے ہیں’۔

پریٹی ، جو جدوجہد سے آئی اے ایس بن گئیں ، نے کہا تھا کہ یو پی ایس سی کی تیاری کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ تفریح ​​نہ کریں۔ تیاری کو بوجھل بنانے کے بجائے ، اس کو دلچسپ بنانا زیادہ ضروری ہے۔ سول امتحان کی تیاری کے دوران ، پریتی نے کئی بار فلم دیکھی اور دوستوں کے ساتھ گھومنے پھرنے گئی ، لیکن اس کی تعلیم پر اس کا اثر نہیں ہوا۔

 1,352 total views,  4 views today