یو جی سی نیٹ امتحان ملتوی ، این ٹی اے کا نوٹس یہاں دیکھیں

یو جی سی نیٹ امتحان: نیشنل ٹیسٹنگ ایجنسی نے یو جی سی نیٹ امتحان ملتوی کردیا۔ اس سلسلے میں ایک نوٹس آفیشل ویب سائٹ nta.ac.in پر جاری کیا گیا ہے۔

یو جی سی نیٹ امتحان ملتوی

امتحان 02 مئی سے ہونا تھا

این ٹی اے نے نوٹس جاری کیایای ونیو گرانٹس کمیشن کا نیشنل ٹیسٹنگ کمیشن (یو جی سی نیٹ) بھی کورونا انفیکشن کی وجہ سے ملتوی کردیا گیا ہے۔ قومی جانچ ایجنسی (این ٹی اے) نے منگل ، 20 اپریل 2021 کو اس سلسلے میں ایک نوٹس جاری کیا ہے۔ مرکزی وزیرتعلیم ڈاکٹر رمیش پوکڑیال نشانک (وزیرتعلیم وزیر نشان) نے ٹویٹ کے ذریعہ اس کے بارے میں جانکاری دی ہے۔

این ٹی اے نے کہا ہے کہ دسمبر 2020 سائیکل (UGC NET دسمبر 2020 امتحان) کے لئے UGC NET کا امتحان 02 مئی سے 17 مئی 2021 کو کمپیوٹر موڈ پر ہونا تھا۔ لیکن موجودہ صورتحال اور امیدواروں کی صحت کو مدنظر رکھتے ہوئے اسے ایک بار پھر ملتوی کیا جارہا ہے۔

اب اس بارے میں کوئی فیصلہ نہیں لیا گیا ہے کہ یہ امتحان کب لیا جائے گا۔ این ٹی اے نے کہا ہے کہ امیدواروں کو امتحان کی تاریخ سے 15 دن پہلے امتحانات کے نئے شیڈول سے آگاہ کیا جائے گا۔دریں اثنا ، امیدواروں کو مشورہ دیا گیا ہے کہ وہ این ٹی اے اور یو جی سی نیٹ کی آفیشل ویب سائٹ وزٹ کرتے رہیں۔

 1,249 total views,  4 views today